13 Haz 2013

Yabancı Diziler izlemek mi istiyorsunuz...

  • 13 Haz 2013
  • Unknown
  • Yorum yok
  • Yabancı diziler piyasada bulmak çok zor olmaya başladı altyazıları düzgün çok site yok gibi birşey.. Bu konuda çok araştırmalar yaptım netten bir kaç site de buldum aslında bu konu ile alakalı bu sitelerden biraz bahsedicem ve bu sitelerin ne özellikler taşıdığını anlatalım da kullanıcılar düzgün siteler kullansın artık :) .
       www.harikadizi.net sitesi var yabancı dizi izleme konusunda gayet başarılı sitelerden birisi adamlar çeviri ve yayınlama işindede gayet başarılılar. bu konuda bir çok site gezdim fakat harika dizi gibi pek site göremedim valla iyi çalışıyor adamlar. Game of thrones'u , Eski dizilerimi , spartacusu hep bu siteden izliyorum hatta kısa yollarımda da ekli linki sizde ekleyin koyayım http://www.harikadizi.net/category/yabanci-diziler/ Bu linkten her zaman dizilerimi takip ediyorum yabancı dizi izleme sıkıntısı yok artık beyler herkeze iyi seyirler.

    0 Yorum yapıldı “Yabancı Diziler izlemek mi istiyorsunuz...”

    Yorum Gönder

    1 - Yorumlarınızın konuyla ilgili olmasına dikkat ediniz.


    2 - Küfür,Hakaret vb. kelimeler içeren yorumlarda bulunmayınız.


    Not : <b>, <i>, <a> gibi bazı HTML etiketlerini kullanabilirsiniz.

    Dip not: Adı/URL seçeneğiyle yorum yapacak olanlar,URL başlarına Http:// protokolünü uygulamayı unutmasınlar...

    Getwebsitetraffic 125x125 banner review http://teknokirpi.blogspot.com on alexa.com

    Subscribe via Email
    Yukarı hd dizi izle, full dizi izle, dizi izle