13 Şub 2013

Beni Affet 309.Bölüm izle

  • 13 Şub 2013
  • @Cinkeri
  • Yorum yok
  • Beni Affet 309.bölüm özetinde Kemal karakteri Cüneyt ile Feride’nin engellerle dolu yaşanmamış aşklarını su yüzüne çıkarmak için Sevgililer Günü’nü seçer. Beni Affet 309.Bölüm izle Kemal’in sürpriz planıyla bu özel günde bir araya gelen iki aşık neler yaşayacaktır ? Diğer yandan Feride’ye evlenme teklifi etmek için bütün hazırlığını tamamlayan Tunç ikilinin bir arada olduğunu öğrenir. Feride ve Cüneyt’i ayırmakta kararlı olan Tunç ne yapacaktır ? , Kemal ve Bahar mahallede yaşadıkları cehennem hayatına aşklarına sarılarak direnmeye çalışırken Sevgililer Günü onlar için sürprizlerle doludur. Kemal’in Bahar’a yapacağı sürpriz hayatlarını nasıl değiştirecektir ? Ailesine kavuşmak için uğraşan Şahin’in diğer yandan umulmadık bir planı ortaya çıkar. Sevgi’nin gönlünü kazanmak için son bir adım atan Şahin amaçlarına ulaşabilecek midir ? Kocası Ferman tarafından ihanete uğrayan Yıldız’ın Sevgililer Günü’nü baş başa geçirmeye karar veren Ferman ve Derya’ya korkunç bir sürprizi vardır.

    0 Yorum yapıldı “ Beni Affet 309.Bölüm izle ”

    Yorum Gönder

    1 - Yorumlarınızın konuyla ilgili olmasına dikkat ediniz.


    2 - Küfür,Hakaret vb. kelimeler içeren yorumlarda bulunmayınız.


    Not : <b>, <i>, <a> gibi bazı HTML etiketlerini kullanabilirsiniz.

    Dip not: Adı/URL seçeneğiyle yorum yapacak olanlar,URL başlarına Http:// protokolünü uygulamayı unutmasınlar...

    Getwebsitetraffic 125x125 banner review http://teknokirpi.blogspot.com on alexa.com

    Subscribe via Email
    Yukarı hd dizi izle, full dizi izle, dizi izle