12 Şub 2013

Beni Affet 308.Bölüm izle

  • 12 Şub 2013
  • @Cinkeri
  • Yorum yok
  • Eylül’ün hamile olduğunu öğrenen Feride ile Cüneyt karşılaşırlar. İki aşığın alevlenen aşkları nasıl bir sona yaklaşmaktadır ? Beni Affet 308.Bölüm izle Öteki taraftan Tunç karakteri Cüneyt’e oynadığı oyun ile Feride’ye bir adım daha yaklaşmıştır. Feride’ye evlilik teklifi etmeye karar veren Tunç amacına ulaşabilecek midir ? Bahar ile Kemal’i mahalleden göndermeye karar veren Umut karakteri Berat’ın yaptıklarından habersizdir., Bahar’ın bütün gerçekleri Umut’a anlatmasından korkan Berat iki aşığın hayatlarını cehenneme çevirmek için harekete geçer. Bahar ile Kemal Berat’ın hain planlarıyla mücadele etmeye çalışırken onlara yardım elini uzatacak olan kimdir ?

    0 Yorum yapıldı “ Beni Affet 308.Bölüm izle ”

    Yorum Gönder

    1 - Yorumlarınızın konuyla ilgili olmasına dikkat ediniz.


    2 - Küfür,Hakaret vb. kelimeler içeren yorumlarda bulunmayınız.


    Not : <b>, <i>, <a> gibi bazı HTML etiketlerini kullanabilirsiniz.

    Dip not: Adı/URL seçeneğiyle yorum yapacak olanlar,URL başlarına Http:// protokolünü uygulamayı unutmasınlar...

    Getwebsitetraffic 125x125 banner review http://teknokirpi.blogspot.com on alexa.com

    Subscribe via Email
    Yukarı hd dizi izle, full dizi izle, dizi izle