4 Tem 2012

Beni Affet 188.Bölüm izle

  • 4 Tem 2012
  • @Cinkeri
  • 1 yorum
  • Kozanlar’da Eylül ve Cüneyt’in düğün hazırlığı bütün hızıyla devam etmektedir. Ancak Eylül büyük planını bozacak fitili çoktan ateşlemiştir. Osman’ı öldürmesi için anlaşma yaptığı kiralık katile ulaşamayan Eylül büyük panik içerisindedir. Osman’ı öldürecek olan Sait çoktan düğün alanına gelmiştir.
    Beni Affet 188.Bölüm izle
    Bahar İzmir’e kaçmak için Kemal ile buluşmadan önce tüm ailesi ile vedalaşır. Tüm hazırlığını bitiren Bahar Kemal’den ayrı son saatlerini yaşamaktadır. Bahar’a haksızlık ettiğini düşünen Berat kendisini affettirmeye çalışır. Bahar Kemal ile buluşmak için evden ayrılırken Berat aklındaki şüpheyi kesinleştirecek büyük düğümü çözer.
    Beni Affet izle,
    Beni Affet dizisi 4 temmuz çarşamba günü 188.bölümüyle full hd olarak sitemizde yerini alacaktır.

    1 Yorum yapıldı “Beni Affet 188.Bölüm izle”

    Nevin Akça dedi ki...
    5 Tem 2012 01:41:00

    Teşekkürler :)


    Yorum Gönder

    1 - Yorumlarınızın konuyla ilgili olmasına dikkat ediniz.


    2 - Küfür,Hakaret vb. kelimeler içeren yorumlarda bulunmayınız.


    Not : <b>, <i>, <a> gibi bazı HTML etiketlerini kullanabilirsiniz.

    Dip not: Adı/URL seçeneğiyle yorum yapacak olanlar,URL başlarına Http:// protokolünü uygulamayı unutmasınlar...

    Getwebsitetraffic 125x125 banner review http://teknokirpi.blogspot.com on alexa.com

    Subscribe via Email
    Yukarı hd dizi izle, full dizi izle, dizi izle